The Witness Tree
Aan de vooravond van zijn ceremoniele transitie naar volwassenheid ontdekt de jonge Shreedhar het geheim van zijn vader’s overlijden. Zijn moeder wordt gedwongen om te kiezen tussen bescherming en eerlijkheid. Filmmaker Niranjan Raj Bhetwal, die we eerder op IFFR zagen met Eternal Melody (IFFR 2022), vertelt een ingetogen maar indringend verhaal over identiteit binnen hechte familie- en gemeenschapsbanden tegen de prachtige achtergrond van bergachtige natuur als stille getuige van het verleden.