In een ijskoud dorpje in Noord-China wacht een oudere vrouw op de terugkeer van haar overleden vader. In het ritmische tikken van haar vingers weerklinkt het geluid van hoe hij ooit op zijn paard naar de oorlog vertrok. Geïnspireerd door boeddhistische filosofie vindt het regiedebuut van Wang Hanxuan de bron van een rotsvast vertrouwen in de liefdevolle band tussen vader en dochter.