Surfaces might change, political and economic systems come and go, but there’s a core of human behaviour that remains unchanging and unchanged. And it is therefore more than fitting that Judit Elek tries to speak about the Hungarian present by way of a light-hearted return to an earlier work: her 1969 fiction feature debut, Sziget a szárazföldön. Known as The Lady from Constantinople internationally, its cheeky paradox of an original title translating to “Island on the Mainland” would also fit this film.