Prison with Songbirds
Without warning, and with no charges or a trial, a man is suddenly thrown into jail – in appalling conditions. Filmmaker Ewan Macbeth took a letter from his father to Amnesty International as the starting point for Prison with Songbirds, and tells the story through gripping, nightmarish images.