Prison with Songbirds
Een man wordt van het ene op het andere moment gevangengenomen. Onaangekondigd, zonder aanklacht en zonder proces wordt hij tussen vier muren gezet, onder erbarmelijke omstandigheden. Filmmaker Ewan Macbeth baseerde Prison with Songbirds op een brief van zijn vader aan Amnesty International en verbeeldt het verhaal in indringende, nachtmerrieachtige beelden.