Filmcollage waarin de mensheid wordt getoond in al haar schoonheid, lelijkheid en vreemdheid. Filmmaker Han Hoezen gebruikt bestaande beelden en herschikt en manipuleert die op zo’n manier dat ze als een spiegel fungeren. De mens is niet enkel goed, slecht, mooi of lelijk – maar gewoon vreemd.