Korean birth dreams, known as tae-mong, traditionally prophesy the sex of an unborn child through gender-biased symbolism. Males are strong, often fierce animals, females delicate and small. Interpreting the work of artist Lee Jung-seob, filmmaker Chaerin Im confronts a patriarchal culture through a spirited tin-foil lithographic imagining of a powerful she-horse: a strong, fiercely independent warrior encompassing true feminine power and ability.