I Am a Horse
Koreaanse geboortedromen, zogenaamde tae-mong, voorspellen traditioneel het geslacht van een ongeboren kind met behulp van symboliek vol gendervooroordelen. Mannen zijn sterke, vaak woeste dieren, vrouwen zijn teer en klein. Filmmaker Chaerin Im interpreteert het werk van kunstenaar Lee Jung-seob en gaat de confrontatie aan met een patriarchale cultuur middels een bezield lithografisch beeld in aluminiumfolie van een krachtige merrie: een sterke, uiterst onafhankelijke krijger met pure vrouwelijke kracht en gaven.