Baba is a six-year-old boy with an extraordinary gift. His home life, marred by an undercurrent of harm, provides little comfort. As a means to protect himself against a world he can’t understand, he teleports to tranquillity. A vividly layered story about the effects of abuse, its nuances, and the resilient power of childhood imagination.