Tomorrow Is a Water Palace
Described by its director, Juanita Onzaga, as a work of ‘ancestral futurism’, this dizzying visual journey takes on the perspective of Sybille, the last woman on Earth, a planet where water no longer exists. She seeks to communicate with the spirit of water, a carrier and transmitter of more memory than humans could ever remember. Shot on Super 8, this sensorial trip finds fluid form to describe the end of the Earth as we as humans know it.