Cities do not repeat themselves; they transmute. Some cities are created by philosophical ideas. The lively city portrayed in Terranova is made of reflections, memories of other cities, and visions of the future. It has a certain solemnity in its soundscape, without losing those strong sounds that make it unique. This particular universe that has been brought together contains many magical scenes that are filmed through a camera obscura.