Terranova
Steden herhalen zich niet, ze transformeren. Sommige steden zijn gebouwd op een filosofisch idee. De levendige stad die we zien in Terranova is gemaakt van reflecties, herinneringen aan andere steden en visioenen van de toekomst. We worden meegezogen in een bijzondere, speelse film waarin geen gebouw recht lijkt te staan en het lastig is te weten waar we zijn. De indringende soundtrack draagt bij aan een magische sfeer, deels gefilmd met een camera obscura.