The Sculpture of Place & Time
Utagawa Tatsuhito captures the space and time experienced by Cambodian-American dancer Prumsodun Ok, who takes up the space within the static frame through his bodily movements while a prayer is recited. Ok’s sensuality draws inspiration from Cambodian legends, spiritual beliefs and resilience, depicted in his revival of Khmer classical dance.