Digital rituals in the analogue Cloud. They carry their gadgets to optimize the experience. They believe that this moment will remain unforgotten. (Light Cone)
In a soft pastel light, a man on horseback herds his sheep through thepicturesque mountains for rural Montana. "A twilight pastoral". (LUX)
Lundberg has filmed the vocal cords of four singers. The song is 'Kyrie' from a mass written by Thomás Luis de Victoria (1548-1611). (Filmform)