American International Pictures
This film comes with a how-to from Vivian Ostrovsky herself: “absorb these images, breathing slowly, quietly, and very calmly. Sinking softly, silently … Drift into a relaxing reverie”. Shot on 16mm, the film takes us on a journey both literally and metaphorically, where one is encouraged to let go and come along.