The video depicts gelatinous fleshy objects repeatedly crushed by a hydraulic press. The fake limbs are made from synthetic ballistic gel which is analogous to flesh, so it is usually used for testing the penetrability of bullets into humans. The video is a collaboration with Hydraulic Press Channel. (AV-arkki)