À travers la lune
Part science fiction, part homage to film history, this short black-and-white film fuses images of the moon with archival footage of King Mohammed V of Morocco’s face. All this swirling imagery is set to an eerie soundtrack that takes the viewer on a surreal journey. (Heure Exquise)