Midnight Orange
Filmed in the tombs of the Paigah family in Hyderabad, India, this film tells the tale through noise and silence, flicker and stillness, of a tradition of architecturally outdoing your ancestors: even in death’s eternal sleep. A film about unresolved crescendos, thwarted anticipations and unmanaged escalations, told through architecture gone awry.