Rendez-vous
A silent encounter with Danuta Witkowska and actor Wojciech Królikiewicz in their day-to-day coping with Huntington’s disease. Żmijewski’s simple recording of things such as making tea or cleaning teeth show the extent to which the disease has permeated their lives. But if you think they no longer go out, you are very much mistaken.