AAA Cargo
Part-fiction documentary into the New Silk Road. AAA Cargo traces the anticipation of infrastructure and trade on a planetary scale, following its distribution networks which are expanding across vast regions between China and Europe. Here, government efforts to speed up the movement of trade collide with more-than-human choreographies of sand, people and goods.