AAA Cargo
Documentaire, deels fictie, over de nieuwe zijderoute. AAA Cargo schetst de toekomstverwachtingen van de infrastructuur en de handel op wereldschaal en volgt de distributienetwerken die zich uitbreiden in grote delen van China en Europa. Langs de route worden landschappen aangepast voor de logistiek om het kapitaal- en handelsverkeer beter te stroomlijnen.