Pure Difference
Pure Difference stelt de vraag: “Wat is een getal?” Het gaat over de neiging data als waar en neutraal te ervaren. Met behulp van de visuele stijlfiguren van een tech-congrespresentatie, slechte filmpjes van YouTube en een filmessay onthult Peters hoe het jargon van wetenschap en wiskunde macht kan versterken en gezag kan uitstralen.