From the opening scene where naked undercover agent Reiji is clinging for his life onto a flying helicopter, we know that we’re in for a rip-roaring ride in the reliable hands of Miike Takashi. This deranged action-comedy by the renowned cult master is his second adaptation of Takahashi Noboru’s hit manga series. In his return to the screen, Reiji finds himself second-in-command and the boss’s bodyguard for the yakuza gang that he infiltrated. His shiny suit disguise is so good, in fact, that the police think he has turned, and he is now a wanted man. Still, he is his usual self: his heart remains devoted to justice and his libido still cripples him out of non-stop desire. As the gang deals with traitors and an impinging Chinese syndicate, the stakes have been considerably raised for Reiji. As the Hong Kong-set hyper-drive crescendo takes place, he has more than his own privates to protect.