Al vanaf de openingsscène waarin undercoveragent Reiji zich naakt aan een vliegende helikopter vastklampt, weten we dat ons een wild avontuur wacht in de betrouwbare handen van Miike Takashi. Deze krankzinnige actiekomedie van de beroemde cultmeester is zijn tweede bewerking van Takahashi Noboru’s succesvolle mangaserie. In zijn terugkeer op het witte doek is Reiji de rechterhand en bodyguard van de leider van een yakuzabende die hij infiltreert. Zijn glimmende pak is zo’n goede vermomming dat de politie denkt dat hij is overgelopen, en hij wordt nu gezocht. Maar hij blijft zichzelf: hij gelooft nog steeds in gerechtigheid en zijn libido en onophoudelijke hartstocht blijven hem verlammen. Als de bende afrekent met verraders en een concurrerend Chinees syndicaat, wordt de inzet voor Reiji behoorlijk verhoogd. Tijdens de doldwaze climax in Hongkong moet hij niet alleen zijn edele delen beschermen.