Chicxulub – Tierra Extraterrestre
A taxi driver talks about the discovery of 65-million-year-old meteoric rock on the Yucatán peninsula. The Chicxulub meteorite crater is famous due to the suspicion that the impact led to the extinction of the dinosaurs. Collective Jeune Cinema selection.