Chicxulub – Tierra Extraterrestre
Een taxichauffeur vertelt over de vondst van vijfenzestig miljoen jaar oud meteorietgesteente op het schiereiland Yucatán. De meteorietkrater bij Chicxulub is bekend vanwege het vermoeden dat de inslag tot het uitsterven van de dinosaurus heeft geleid. Collective Jeune Cinema selectie.