Rhizomatic Directed Simulation
While a galaxy of Super-8 luxuries erupt, the film is hand-processed, the emulsion cracked in order to reveal its silver secrets, a silhouetted camera operator attempts to contain the experience, even as he is subjected to the same chemical disintegrations. (Mike Hoolboom)