In this game-like, Stalker-inspired, computer animation, we take a journey to the threshold of a utopian labyrinth. Following the perspective of a solitary female figure whose job is to clean up the mess it inadvertently spawned, we end up in a glitchy, post-apocalyptic, endlessly mutating wasteland.