In deze game-achtige, op Stalker geïnspireerde computeranimatie maken we een reis naar de drempel van een utopisch doolhof. Door het perspectief te volgen van een eenzame vrouwenfiguur die de troep moet opruimen die ze zelf onbedoeld heeft geproduceerd, belanden we in een onstabiele, post-apocalyptische, eindeloos muterende woestenij.