The Masked Monkeys
Het Berlijnse duo OJOBOCA vermengt spiritualisme en etnografische cinema in hun observatie van straatvoorstellingen met gemaskerde aapjes op Java, die hun oorsprong vinden in een geloofsritueel om de doden op te roepen. Samen met de aapjes en hun eigenaars bevinden we ons zo in het domein waar schaduwen, dromen en de dood samenkomen.