Peace in the Absence of War
In April 2015, the police were involved in the death of Freddie Gray in Baltimore. Protests and – remarkably – free classical concerts tore the city apart. Filmmaker Theo Anthony depicts the contrast between the various responses to Gray’s death. Portrait of a confused city in pain. Screens before The Other Side.