Peace in the Absence of War
In april 2015 was de politie betrokken bij de dood van Freddie Gray in Baltimore. Daarna werden de straten van de Amerikaanse stad dagenlang geteisterd door protesten en – opmerkelijk – gratis klassieke concerten. Filmmaker Theo Anthony brengt het contrast tussen verschillende reacties op de dood van Gray in beeld. Portret van een getroffen en verwarde stad.