Tamara’s echtgenoot is recentelijk overleden en nu is ze voor het eerst zonder hem op vakantie. In het vakantieoord treft ze andere dames op leeftijd. Tijdens een wandeling door het bos bespreken ze het een en ander. Moeiteloos schakelen de vrouwen tussen luchtige onderwerpen en de zaken die er echt toe doen in het leven.