Zu Hanne Darboven/Abschliessend
Thomas Mohr took 1,853 photographs of the exhibition The Order of Time and Things in Museum Reina Sofia in Madrid, which exhibited artist Hanne Darboven’s home studio. Rhythmically edited to her composition Requiem, op. 22, book 61, the photos and music pulsate.