Undead Sun
Mixing historical drama, animation and essayistic elements, the Wilsons consider the disguises involved in warfare – the camouflage against enemies and the concealment of wounds in ensuing years. A uniquely female take on the subject, women are shown to weave the cloaks of invisibility.