Undead Sun
In een mengeling van historisch drama, animatie en essayistische elementen behandelen de Wilsons de vermommingen waarmee oorlogvoering gepaard gaat: zowel camouflage als het verhullen van wonden in latere jaren. Een uniek vrouwelijk kijk op het onderwerp: we zien vrouwen die onzichtbaarheidmantels weven.