The Old Jewish Cemetery
In de film, opgedragen aan de joodse gemeenschap in Riga, neemt Loznitsa ons mee naar een van de armste wijken van de stad en het park The Old Jewish Cemetery waar een bonte mengeling van alcoholisten, opgeschoten jeugd en Amerikaanse toeristen zich thuis voelen. Er is weinig dat nog herinnert aan de gewelddadige geschiedenis van deze voormalige joodse begraafplaats.