Giants
After Trinidadian director Damian Marcano won the Yellow Robin Award for his feature God Loves the Fighter at IFFR Curaçao 2014, he spent two months in Rotterdam, where he made the short film Giants. A moving story about youngsters in Rotterdam and who they look up to, their giants. IFFR project in collaboration with A View with a Room.