Giants
Nadat de Trinidadiaanse regisseur Damian Marcano tijdens IFFR Curaçao 2014 de Yellow Robin Award won voor zijn speelfilm God Loves the Fighter, bracht hij twee maanden door in Rotterdam-Zuid waar hij de korte film Giants maakte. Een aangrijpend verhaal over Rotterdamse jongeren en de mensen naar wie zij opkijken, hun ‘giants’. IFFR-project i.s.m. A View with a Room.