A Copa do Mundo no Recife
In Recife, de geboortestad van voetballegende Rivaldo, lijkt bijna iedereen helemaal gek te zijn van het spelletje voetbal. Tegelijkertijd kampt de stad met nijpende sociale problemen en grote armoede op het moment dat het wordt overspoeld door het WK voetbal 2014. Een boeiende blik op die gebeurtenissen door bewoner en filmmaker Kleber Mendonça Filho.