A Copa do Mundo no Recife
In Recife, home town of football legend Rivaldo, almost everyone is crazy about football. As it is overrun by the 2014 World Cup, it also faces enormous social problems and poverty. A fascinating insight into events by inhabitant and filmmaker Kleber Mendonça Filho.