Mingling of two distinct visions: the architect as the instigator of darkness and the filmmaker as the bringer of light. The film has a dark part with drawings of the 11/3/2011 tsunami damage hidden in the emulsion, and a part in which the projector illuminates the darkness captured by architecture.