Beyond Expression Bright
Our imagination is equally confounded, said the 18th-century Swiss naturalist Charles Bonnet, by the infinitely great and by the infinitely small. Confounding, too, can be the instruments and empirical mechanisms we have to gauge immensity, particularly in their seemingly insurmountable limitations. (EE)