Vervloeiing van twee uitgesproken visies: van de architect als stichter van duisternis en van de filmmaker als brenger van licht. De film bestaat uit een duister deel, met in de filmemulsie verborgen tekeningen van de tsnunamiverwoestingen van 11/3/2011 en een deel waar de projector de door de architectuur gevangen duisternis verlicht.