Brothers of Metal
A combination of homage, wink and parody of heavy metal subculture in Coenen’s typical 3D animation style: glossy, techno, edgy and exuberant. In a more sober colour palette than usual, the artist matches the grouchy and dark character of metal and happily mixes a variety of symbols in an unorthodox manner.