Brothers of Metal
Een combinatie van hommage, knipoog en parodie in Coenens typische 3D-animatiestijl: glossy, techno, strak en exuberant. In een meer sober kleurenpalet dan gebruikelijk vermengt hij vrolijk en op onorthodoxe wijze een variëteit aan symbolen.