Flashings in the Mirror
Deze korte fotoanimatie met beelden van mensen die zichzelf met een flitscamera voor een spiegel fotograferen, bestaat uit materiaal dat de maker vond op internet. Jasper Elings studeerde in 2005 af aan de St.Joost Academie in Breda en kan gerekend worden tot de nieuwe en uiterst inventieve generatie jonge animatoren.