Dinosaurs Expanded
Dinosaurs Expanded is made from the impossibility of filming living specimens. By transferring one medium to the other, fascinating possibilities and meanings come up. To illustrate this, the film proceeds as an expanded cinema performance in which – apart from the flicker and direct contact with the celluloid – very little of the original survives.