From the Opposite Side was shown to critical acclaim at Sculpture Projects Muenster as an installation. Shot with a hidden camera, from the perspective of someone wandering the streets, the 40-minute film loop tracks 24 hours in the life of the area around the railway station. Actors play passers-by, and passers-by thus become actors.