Von Gegenüber werd met veel succes als installatie vertoond op het Sculpture Projects Münster. De loop van veertig minuten, gemaakt met een verborgen camera vanuit het perspectief van iemand die op straat zwerft, laat 24 uur lang het leven zien rondom het treinstation. Acteurs spelen voorbijgangers, en voorbijgangers worden daardoor acteurs.